feeling sick today.

Här bjuder jag er på hosta och halsont. Idag känner jag mig ungefär som en mosad ärta.
Då tänker ni, "Vadå ärta?" Då svara jag, "Ja, en mosad sjuk ärta."

Blev väckt klockan halv tio av ett ringade på dörren. Och då mins jag pappa sa till mig att någon skulle komma och hämta en dator klockan tio. Men nu var det ju såhär, om jag inte ber om för mycket förtjänar denna halvtimme till sömn minsan. Host host, öppnar dörren, säger ett halft medvetet hej, lämnar datorn, säger ett halft medvetet hejdå.

Så nu har jag en helt-okej-sjuk-dag bara för mig själv. Har mest ägnat mig att tecknat och suttit framför dumburken. Jag ska snart gotta mig med en bit äppelpaj. Mumsfillibabba.

image300
allt vessande blev en helt ok bild.
image301
jag färglägger med mitt röda nagellack.

Kommentarer
Postat av: Nina

grymt fin bild!

2007-09-08 @ 21:11:23
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0