look, a dammig groda.

Idag bjuder mamma och jag er på drama. 

Lugnt och stilla satte jag mig ner vid datorn och la mina fingrar på tangenterna. Innan jag hinner skriva några få rader hör jag mamma skrika. Jag springer och möter henne i hallen och frågar oroligt vad som hade skett. Det var så att när mamma städade bland skorna hoppade det en groda rakt mot henne ur pappas sko. Hon blev helt vettskrämd. Så jag sprang upp till övervåningen för att hämta en låda för att fånga den med. Och såklart kan jag ju inte missa att ta med mig kameran.
Ett gott minne 4 life.
 
image324
här är herr goda.

Kommentarer
Postat av: Josefin

fin blogg

2007-09-23 @ 16:13:17
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0