bonsoir


Kom på mig själv att det faktiskt är ett påsklov jag har, inte ett sommarlov.
     Men helgen har varit så himla bra! Först och främst så traskade jag på stan med sara och olivia. Sen åkte vi hem till mig vi bland annat såg på systrar i jeans, andra sommaren och badade i yacuzzin i två timmar och pratade om allt och ingenting. Sedan vid fyra blev det att sova och nästa dag så bestämde vi oss för att ta årets första dopp! Vi har det filmbevisat om ni inte tror oss. Endast fem grader i sjön där isen var nysmält. Vi skrek så högt av kyla att nästan hela samhället hörde oss! Kändes som tusen nålar över hela kroppen och färgresultatet blev röd.

Kommentarer
Postat av: Diana - en fotoblogg

oh my god nummer 1: vi har bästa vädret!

oh my god nummer 2: yacuzzi, jag är avundsjuk!

oh my god nummer 3: ni är cooooolast som badar såååt idigt ! XDjag väntar lite grann känner jag (A) :D

vi hittar på nåt på lovet allihopa , huh?

PUSSSS!

2009-04-04 @ 20:44:31
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: sara

diana har rätt vi ÄR COOOLA haha, och lätt att vi ska hitta på nått ;D pusssar

2009-04-05 @ 10:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0