time to pretend

Jag har lagt skrivandet åt sidan ett tag. Men titta nu syster, jag har nu skrivit två hela meningar! Inte illa alls tycker jag. Men hur som helst är jag så himla glad över gitarren som jag fick i julklapp. Jag börjar att få in det rätta knycket faktiskt. Och så har mina fingertoppar blivit alldeles hårda från att jag övat på låtar som wonderwall t.ex.

Snart är det nyår och det känns väl bra antar jag haha. Jag gillar mer dagen efter nyår. Det är då det känns som bäst att inleda ett helt nytt år. Jag tycker inte om all hets och verkligen inte att man känner sig tvungen till att mass-smsa till sina nära och kära. Och sen så funkar det såklart inte eftersom att alla andra gör precis samma sak.


Kommentarer
Postat av: Diana

ååh, kul att se att nåt händer här, hahah :D söt bild och gott nytt år i jätteeefterskott, tänkte bara på det eftersom du nämde det ovan!

och tackar så sjukligt! :D <3

pusssssss! <3

2010-01-18 @ 19:45:00
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0