April 9, 2010

Jag blev hemskjutsad av Olivias mamma så jag slapp att gå den mörka grusvägen hem själv! Jag tänkte bara att jag helt enkelt tvungen att tala om det för alla mina 20 000 läsare (om inte mer?). För det är sånt jag gör.

Skämt åt sido så varit inne i stan och haft en jättemysig fikastund med sara olivia och madde. Alltid lika trevligt. Det är just dom stunderna som gör en så himla glad att man har så fina vänner!

Nu tänkte jag glömma bort verkligheten för ett slag och ägna resten av min kväll åt att kolla på True blood. Hehe.





Kommentarer
Postat av: Olivia

åh, vad skönt att du slapp gå den där biten och grrrr på alexander skarsgård!

2010-04-10 @ 11:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0