17

Med födelsedagssång från mamma, pappa och syster blev jag "väckt", fast egentligen ligger man alltid och väntar tills de ska komma in. Att dricka kaffe ur min favoritmugg och äta limepaj på sängen gör det alltid tio gånger så mycket bättre än vanlig frukost. Av Filippo fick jag ett halsband och en fin randig klänning. "Den är ju fransk" förklara hon. Av mam och papp fick jag ett svart anteckningsblock, en fransk parlör och ordbok, jättefina underkläder och så till det bästa, en systemkamera! Ska jag vara ärlig så hade jag inte tänkt mig det. I sånna fall att jag skulle vara med och bidra lite. Men så öppade jag det kvadratiska paketet som innehöll en kartong och innuti den fanns det arton fler kartonger. Men hur som helst så är det en Nikonkamera och jag kan inte vänta tills jag får använda den i Paris!



Kommentarer
Postat av: storasyster

Ameh! Glöm inte det du fick av mig också! /Bella

2010-08-17 @ 20:05:29
URL: http://lovewilltearmeapart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0