29 augusti!

Mandy som jag trodde var amerikansk visade sig vara från Kina istället. Hon ska bo i mitt rum under tiden jag är borta och nu verkar det som att det ska bo ytterligare en student här hemma. Det är nästan som att jag vill vara kvar ett tag och lära känna dem lite bättre innan jag åker.

Sara och Olivia kom förbi idag för att vi kunde säga hejdå till Olivia. Hon sa att hon hade en present till oss, så vi gick ner till kontoret där pianot står. Sen började hon spela sin egna tolkning av Oscar Linnros låt Från och med du till oss. Så himla fin hon är!

Och igår sa vi hejdå till ännu fler människor och senare på kvällen hade jag Jossan, Josse och Emmie en avskedsmiddag. Vi åt tacos och en jättegod äppelpaj. Fina som de är så hade de köpt presenter till mig. En stor ram med bilder på oss fyra, ett doftljus och ett block där de hade skrivit en himla massa fint.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0