Je suis venue à la maison

Jag är hemma! Sitter nu i vårt kök i min morgonrock och har precis ätit min drömfrukost. Filmjölk med alla möjliga frön, bananskivor och russin. Min hemankomst var ju nästan perfekt. När jag skulle försökta ta mig upp för den branta backen till vårt hus så ramlar jag, inte bara en, utan två gånger i snön så att mamma och pappa får springa ner och hjälpa mig.

Men nu är jag i alla fall här. Mitt första intryck var att allting kändes så himla litet och det kan nog bero på att huset i Paris har så högt i tak. Men igår så satt mamma och jag igång med julgodiset, rocky road och chockladfudge! Julstämning på topp och jag har nästan glömt hur fantastiskt fint det är med snö, allting är vitt utanför!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0