Lååååång kjol

Var inne i stan med mon ami de Paris, Sara. Vi pratade lite om hur det kommer bli i tvåan och att man kommer på sig själv tänka, när man till exempel provar ett par skor, hur det skulle vara att gå runt i dem i Frankrike.

Hur som helst så köpte jag i alla fall skorna, som visserligen kanske kostade lite för mycket. Jag har ju på sätt och vis lovat mig själv att jag ska börja konsumera bättre och mer ekonomiskt nu när jag snart åker iväg. Det gick ju ganska bra i början av dagen, då köpte jag en kjol från myrorna för 40 kronor. När jag provade den så råkade jag av misstag ta sönder den så knappen föll av, men då sa jag att den saknades från början och fick 10% rabatt. Det är en väldigt sparsam metod som jag förmodligen ska fortsätta med.




Kommentarer
Postat av: Diana Savina

mmmmmmmmm jaaaa <3

Hur blev det med DHA DRESS, tyget alltså, hahaha! Pusssssssss, och gud va fint du har det här nowadays förresten! :D

2010-07-20 @ 11:50:34
URL: http://dianasavina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0