Armor ring


Bildkälla: ?

Jag har fjärilar i magen och kan inte riktigt sitta still. För att inte vilseleda någon i min text vill jag bara klargöra att jag INTE blivit galet förtjust i någon fin kille, utan i armorringar! Egentligen vill jag inte skriva det här, för jag tror att jag ligger i någon slags förnekelse att det här faktiskt har hänt. Men mina ringar har blivit snodda, och den här gången är det på riktigt. Så nu letar jag ivrigt efter riddarringar på ebay och jag har hittat så många fina! Men till min förskräck så har jag hittat en del som liknar mer ett mordvapen än en ringar. En del av de jag hittade var av skorpionsmönster med vassa metallblad på toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0