Gnäll


Haha! Jag pratade med Olivia i telefon förut och hon sa att hon hade läst mina gamla blogginlägg från sjuan och åttan. Hon sa också att hon hade läst flera inlägg där jag hade skrivit för det mesta att jag var hemma och var sjuk. Oj, vilket otroligt spektakulärt liv jag hade för några år sedan, nu är jag ju nästan aldrig sjuk. Haha, nej, jag skäms faktiskt över att ha varit en sådan gnällapa i mitt skrivande. Men på något vis så tror jag att jag tyckte det var enklare att skriva om saker som var dåligt och negativt än bra.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Men på något sätt så måste man få ur sig det där tråkiga och negativa man har inom sig, så varför inte skriva av sig det då? ;) puusssss <3

2010-04-06 @ 20:53:48
Postat av: Diana Savina

Skulle vilja tala om för dig att om din forna bloggtid finns INGET negativt att säga, så det så pusssspusssspusssss!

2010-04-10 @ 16:49:43
URL: http://dianasavina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0