paris


Jag är så fruktansvärt glad! För idag fick både jag och Sara ett samtal från rektorn på Svenska skolan i Paris och hon berättade att de har beslutat att ge oss en plats på skolan. Det är helt ofattbart men nu faller allting på sin plats och det känns så jäkla bra. När jag inte hörde något från skolan i fredags, vilket de sa att dem skulle göra, så rann all hopp ur mig och sakta började jag acceptera tanken att vi antagligen inte hade kommit in. Men nu har vi en plats till tvåan och jag kan nästan inte smälta det!

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh..kul! Vad är det för skola? Är det med

någon speciell inriktning & så eller? :)

2010-06-13 @ 00:56:25
URL: http://lockners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0