Le temps passe très vite ici!

Tiden går fort för nu har löven börjat skiftat färg på träden. Hösten är verkligen min kopp av te.

Jag tänkte skriva några rader om vår helg. I lördags så firade vi en fransk tjej som fyllde år. Hon heter något så fint som Flora och där var också runt åtta andra fransyskor, så vi har pratat franska som bara den. Vi gick till en resturang och åt sushi och tårta som de hade tagit med sig. Det var jättetrevligt och vi pratade franska så mycket vi kunde!

På söndagen så gick Mimi, jag och Disa till en loppmarkad, Marché aux Puces, som vissa menar är den största i hela världen. I början av marknaden var det ganska fult, men om man går en bit in så hittar man den fina delen med antika möbler, smycken och gamla böcker. Det fanns så mycket fint att titta på!
Sen gick vi på bio och såg Rosmarys Baby



Lördag

Söndag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att BIO finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 12:31:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Agnes

åh, bor du i paris? ljuvligt söt blogg :)

2010-10-27 @ 21:32:53
URL: http://primulett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0