Mamma och pappa

Förlåt jag ska börja skriva oftare. Men man kommer hem sent om dagarna och äter dessutom ganska så sent. Hur som helst, idag kändes allting så himla bra! Religionsprovet gick bra, franskan flöt på och så gick jag och några till ett café där man kan köpa jättegoda macrones. Men jag köpte ingen för min ekonomi svajar lite just nu.

Men jag måste ju skriva om min helg, för det var då mina föräldrar besökte mig! Det kändes lite konstigt att möta upp dem för det blev på så sätt mer verkligt att jag faktisk bor här. Men oj vad skönt det var att ha dem här, men tiden bara försvann! Men vi har hunnit med en hel del, bland annat besökt Saint Chapelle som är en gammal kyrka. Vi har ätit mycket god mat, till expempel på Le China som är ett rätt så fantastiskt ställe med asiatisk mat med jazzig miljö. Vi beställde en himelsk choklad dessert. Sen har vi också passat på att äta frukost på Ameliecaféet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0