Bonne nuit

Nu har jag varit här i över en vecka men på något sätt så känns det nästan längre. Jag märker hur mitt humör kan skifta från upp till ner. Ena stunden kan jag få så vansinigt mycket hemlängtan och andra stunden kan jag vara så otroligt glad att jag faktiskt är här!

Idag började vi skolan på riktigt vilket känns jättekonstigt eftersom den här veckan har varit mer som en semester för mig. Men det känns samtidigt bra att komma igång och börja komma in i skolrytmen. Vi har ju trots allt haft ett väldigt långt lov.

Imorgon tänkte jag försöka ta och gå till skolan. Hoppas jag inte går vilse!


Måste bara visa vad jag åt innan jag åkte med flyget till Paris. Väldigt mycket english breakfast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0