La defence

Idag efter skolan gick jag till Monoprix där man kan köpa lite allt möjligt. Jag bestämde mig för att köpa ett block till skolan men när jag väl skulle betala hittade jag inte mitt kontantkort! Jag sprang hem och rotade igenom mina saker men kunde inte hitta det någon stans. Jag var precis påväg att ringa och spärra mitt kort när jag kollade i min kameraväska och voilà, där låg det. Ni förstår inte hur mycket jag svettades i just det ögonblicket.

Men idag besökte vi La Defence som är europas största affärsområde där det finns 3500 företag. Tyvärr orkade jag inte konka runt på kameran så jag har inga bilder att visa. Men jag kan berätta att man inte tänker Paris direkt när man ser det. I området finns det jättelika skyskrapor och syftet var att öppna sig mot framtiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0