Tyst som en mus

Det känns som att man tog vädret förgivet, för nu har det börjat regna här. Men till helgen ska det bli fint tack och lov!
Idag i skolan hade jag franska och jag känner mig verkligen som en tönt som vill ha läxor, men jag är så ivrig att få lära mig mer!

Pratade med Linnea och Sara idag om att man alltid försöker vara så tyst som möjligt när man är hemma. Till expempel som att stänga av väckarklockan innan den börjar ringa på morgonen eller att ta så lätta steg som möjligt när man är på rummet. Jag vet att det är otroligt fånigt beteende men på något sätt vill man ju inte hålla på att låta och väsnas de första veckorna. Fast jag känner faktiskt att jag börjar känna mig mer och mer bekväm hos familjen Claret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0