Glad påsk

Det har varit fullt upp dem senaste dagarna. Jag har knappt varit hemma eller tid för att skriva. Min värdfamilj reste förra måndagen till Turkiet och eftersom jag inte får sova hemma själv fick jag vara hos Linn i två dagar. Vi lagade god mat ihop och solade i hennes innegård. Dessutom så cyklade vi som galningar på natten i Paris! Det var verkligen jättekul eftersom det knappt var något trafik som man behövde uppmärksamma.
Linns bild
Vi lagade bland annat det här. Det mest okomplicerade man kan göra eftersom pajbotten är redan färdig från början. Man kan göra även göra deserter så matpajer smakar lite som croissant.
Picknick i Place des Vosges

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0