week-end

Igår var det Linneas 18-årsdag så vi lagade god mat och hängde senare på en bar som heter Le Pompon. Kvällen innehöll allt som att titta på utsikten från Sacré-coeur, gå fina omvägar och fuldansa tills man nästan svimmar av. Dessutom, otippat som det är, så träffade vi ett gäng svenskar. Det är helt otroligt, vart man än befinner sig så slutar det med att man står och pratar om varför man studerar i Paris med någon Mikael från Göteborg.

Eftersom min världfamilj har åkt till dans les Alpes så är jag ensam hemma för helgen. Men Sara har flyttat in hos mig och på söndag kommer min värdsyster tillbaka.

Ikväll ska jag och några från klassen ut igen och äta på Aux deux canards. Jag tog inte med mig min kamera igår så jag har inga bilder från gårdagen. Men jag har från någon annan helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0