Fotinpackning

Jag har precis slagit in mina två fötter, som är insmorda i matolja, i två frysplastpåsar med gummisnoddar runt vristerna. Jag lovar att det är sant det jag skriver. Skulle jag se mig själv genom någon annans ögon så skulle jag förmoda att jag var sjuk i huvudet. Men allt gående fram och tillbaka i Paris har helt och hållet förstört mina fötter, så jag gör vad som ens krävs.
Jag inser nu också att det är just om såna här intressanta saker som jag kommer blogga om i framtiden, nu när jag kommit hem till Sverige.
Här är en bild från i lördags då jag mötte upp dessa två fina, Amanda och Linnéa

Kommentarer
Postat av: Linn Lyster

SNART KOMMER DU TILL GÖTEBORG HERRE JESUS VAD FINT

2011-07-19 @ 00:46:25
URL: http://caroulemapoule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0